blääää + lista

Hej Hopp, nu har jag ätit min andra potion på fem dagar. Fan jag måste börja äta mer, men det finns ingen smak i det. jag klarar mig utan mat. Jag har ingen mer ork till att behöva äta. Jag kanske ses som Anorektiker nu, och NEJ det är jag inte. Jag är bara sjuk, och har ingen matlust överhuvudtaget.

men jag ska fördriva tiden med en liten lista..

100 frågor
testet börjar: 13.02
1. Fullständigt namn?-  Andrea Linn Modesty Selin
2. Ålder? - 15 år
3. Vart bor du? - Skarpnäck 
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & lillasyster
5. Färg på ditt hus? - Orange, som alla andra hus i skarpnäck..
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född? - 30 Mars 1993
8. Klass? - 9
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? - nej, men ska försöka skaffa vid-sidan-om jobb.
11. När gick du upp i morse? - 11.04
12. När ska du sova? - senare
13. Duschat idag? - ja,
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - jo, mami imorse
16. Vad har du ätit idag? - Brunch
17. Dagens klädsel? -  Mjukis och ett linne
18. Dagens smink? -  Osminkad!
19. Dagens sötnos? -  de vet om vilka de är <3
20. Dagens roligaste? - pappa under lunchen här hemma

Socialt:
21. Har du många vänner? -  finns inget speciellt antal på vänner, men tillräckligt
22. Hur många har du kysst? -  i don't kiss and tell
23. Vem kramade du senast? -  Mami igår
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -  en, fast han nekar det..
27. Har du pojk-/flickvän? -  japp :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min Mami ! <3
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Bästis Victor Bromark

Favorit:
31. Film? -  SATC !!
32. Låt? - oj det finns många, men kanske äsch jag vet inte.
 33. Mat? - Sushiiiiiiiii
34. Dryck? - Vatten helt klart, kolsyrat eller inte spelar ingen roll
35. Färg? - Rosa
37. Stad? - New York City
38. Land? - Italia
39. Ämne i skolan? - just nu är det Slöjd, Sy-slöjd
40. Människa? - alla har sina favoriter!

Senaste:
41. Personen du tänkte på? -  haha, nyss på min lärare Ellinor
42. Personen du kysste? - det var igår, älsk
43. Gången du spydde? - tre helger sen
44. Gången du grät? - igår.
45. Pizzan du åt? - oj, det var länge sen
46. Gången du var i Göteborg? - När Malin Komfimerade sig, typ fem år sen.
47. Gången du var i Stockholm? - så fort jag rör på mig
48. Gången du var full? - förra felgen
49. Gången du var hög? -  haha, jag knarkar inte :|
50. Gången du var kåt? - för personligt!

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på med vilka/vem och när
54. Tvspel eller datorspel? - inget av det
55. Singel eller upptagen? - Jag föredrar Upptaget
56. Hångla eller ha sex? - båda är mysigt!
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Playahead ..
58. Ragga eller bli uppraggad? -  Bli Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother!!
60. Blont eller svart hår? - Blond egentligen, men eftersom jag har svart hår så väljer jag svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - båda är fint
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Cola light
66. Pizza eller kebab? - Pizza isånna fall
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas, fast älska oxåå
69. Leva eller dö? - Leva förfan

Antal:
70. Personer du älskar? - oj, på tog för att behöva räknas
71. Personer du hatar? -  de är få, men de finns ju
72. Gånger du varit full? - Jag räknar inte sånt
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - som högts två (onyktert)
74. Glassar du ätit på en dag? - För många (glasstävling)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ung08/The Voice/Nrj
76. Gånger du haft minnesluckor? - haha, ett par
77. Gånger du varit hög? - men gud!
78. Personer du saknar just nu? - han vet om att jag saknar honom hela tiden.. <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en gång, på riktigt (ofta jag som krossar hjärtan :/)

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - ooooh, min älskling
81. Ska du träffa imorgon? - brudarna på dansen skulle jag tro
82. Sjöng du senast för? - Pappa igår,
83. Hade du senast en msn-konversation med? - har inte varit inne på msn på ett tag
84. Spelade du tvspel med senast? - Sommarlovet , med bromark och dea
85. Vill du ta med på resa nu? - familjen, till nåt varmt land
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hah hela klassen
87. Förtjänar att dö? - en person
88. Är söt? - oh, det är många
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Vem som helst

Vad:
90. Gör dig glad? - Kärlek & vänner
91. Gör dig ledsen? -  Misstag och att behöva bli sviken..
92. Vill du helst göra nu? -  BLI FRISK!
93. Önskar du att du slapp göra? -  behöva vara hemma, vill ut och träffa kompisar!
94. Vill du ha nu? - En mysig puss
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - haha det är Julafton emellan :)
96. Längtar du till? - hööööstlovet (a)
97. Tycker du om dina betyg? - nöjd med dom jag har
98. Ångrar du i ditt liv? - inte alls mycket, men klart det finns saker.
99. Är det bästa som hänt dig? - det finns mycket.
100. Hur mycket är klockan? - 13.26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0