väntan

Nu sitter jag här igen, i väntan på min egna lilla MR. SEG. Ja han lever ju i sin lilla egna värld emed sin egna tid och låter oss andra få vänta på honom (a) . nä men nu är det faktiskt också så att jag väntar på att Raul ska svara så jag kanske kan åka och träffa honom innan han åker till Peru i en månad. har ju fan inte träffat honom sen i början på augusti.. länge sen ju! Nä men efter det ska jag nog direkt möta upp Basse och åka hem till honom, för att sen sova där. så ingen uppdatering inatt alltså.

hoppas ni kommer ha en trevligt lördagkväll /natt så hörs vi imorn. kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kanske oxo skulle möta raul innan kan åkte, men jag kunde inte i veckan "/

2008-09-20 @ 20:36:14
Postat av: dea

vem ?

2008-09-21 @ 12:28:33
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: emma

emma;) från aikidon

2008-09-21 @ 12:44:24
Postat av: dea

aha :)

2008-09-21 @ 13:12:14
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0