17 grader varmt i skuggan

mina naglar är nu helt färdigmålade, så nu har man lite manikyr-style.. lite misar där och där, men det struntar vi i. jag ska fortsätta mitt fantastiska pluggande ännu längre, jag är sjukt stolt över mig själv att jag orkar lägga ner tid på dn här skiten. när jag kommer hem ikväll blir det lite plugg innan jag går och lägger mig tidigt, ska försöka få så mycket sömn som möjligt då hela min fredag kommer vara fullspäckad. jag ska först vara i skolan till 13.40 , då jag sen springer och möter farmor som är barnvakt åt mitt gudbarn, tar med mig henne till stan och jarlaplan för att hämta  Estrid på dagis och sen åka till vasaparken eller humlegårdsparken, vi får höra vad oxen bland oss säger. tror att B kommer komma in och hålla mig sällskap för att vi sen möter upp linda och "lämnar" av barnen. kvällen vet jag inte hur den kommer spenderas med, men får iaf vara med älsklingen, för det har han tydligen bestämt.

sitter också precis vid balkongen och fryser inte ett dugg, manda födelsedagsbarnet sitter i shorts och linne + att hon sjunger för fullt, så gullig. nu ska jag fortsätta med mitt plugg så jag blir ännu stoltare och kan gå och dansa utan ångest över att jag behöver plugga. kiss from the sunshine


Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

Åh tack så mycket:)

2009-04-23 @ 18:47:32
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0