211 dagar av lycka

nu är det bara två timmar och 30 min till jag har varit flickvän i hela sju månader, kan faktiskt inte tro att det är sant, att någon så himla underbar, snygg, sexig, fin, vacker man skulle välja just mig. frågan som jag ofta ställer honom : "varför just mig ?" då jag får till svars : "varför just mig?" , ja tydligen så kan ingen av oss svara på att det blev vi som blev ett tillslut. efter söndagskvällen kommer jag aldrig ens klaga det minsta nå mer, även fast du vet att jag verkligen vill ha bort * från ditt/vårat liv, jag vill inte ha någonting med * att göra, jag avskyr * så grymt mkt.

nog om *, * är inte värd att nämnas ens, inte ens *'s smeknamn som jag har gett *, hahah. fan va hemlig jag ska vara då.

har inte slitigt mig från matteboken sen vi åt för 1 timme sen om inte mer, även fast jag hunnit målat naglarna, väckt mami och så.. men det skippar vi.

så.. jag är snart klar med ett av två kapitel som vi ska kunna tills på torsdag, då det blir en mattelektion med min kära nörd till pojkvän, han kan nog säkert hjälpa mig massor (han läser matte D just nu *suck* )med skiten som jag ska traggla in i mitt lilla huvud. även fast jag kan den andra delen ganska galant.. ska bara gå igenom hur man räknar ut  volymen på en cylinder samt ett klot, skjut mig. jag hatar matte


imorgon på förmiddagen blir det muntliga nationella i engelska (som jag kommer suga hästballe på) med lärarnar Ellinor och Patrik, ska bli kul och läskigt å se hur det går. wish me luck

nä nu ska jag spamm-smsa älsklingens mobil med söta små sms som han alltid önskar att han får varje gång han ska kolla sin mobil. han är och spelar match, och nyfiken som jag är har jag snokat fram vilka de skulle spela mot och det va tydligen Vendelsö, men hejja Örby iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0