7 månader om 1 vecka

att ligga i hans famn hela natten, omfamnad med hans armar om din kropp. att vakna upp brevid honom och kunna pussa på honom, då han vaknar upp och frågar vart du ska och du säger att du bara ska gå och kissa, för att sen se honom lägga ut sig precis innan du lämnar rummet. för att sen när du kommer tillbaka, så ligger han och kollar mot dörren och bara väntar med sina hundögon på att du ska lägga dig brevid honom under täcket, så han kan lägga sina armar runt dig igen och somna om. för mig är det kärlek

"dikten" ovanför här skrev jag då jag hade sovit hos B för andra gången och allt det där skedde. jag va/är förälskad på riktigt, va skitskraj för att säga det till honom men nu sitter jag här idag, 205 dagar som flickvän till den mest fantastiska människan som finns. jag kommer aldrig glömma den natten som jag berättade om i dikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0