ändrade planer

sprang in till klassrummet för att se vad vi hade som första lektion och min lärare utbrast i ett högljutt skratt, ja vi nior hade såklart sovmorgon till elva dum som jag är kollade jag inte på bloggen (våran lärare har en lärarblogg där hon lägger ut alla uppgifter och sånt..) igår, men nu ska jag räkna lite matte så jag kan gå efter lunch, då musiken precis har slutat. då kan jag ta det lugnt med allt, för jag ska tydligen inte hämta Mina. Jag kanske åker in till stan och kollar kläder. kanske kanske ?

































haha jag garvar ihjäl mig.. det här är alltså min mattelärare Henning, har säkert nämt honom, men här är han iaf. han följde med klassen under på en skidresa för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0