breathing you'r love

planerna svingar hit och dit, just nu ser det ut som att jag och några nissar som jag inte träffat på år & dar ska ha grillkväll, men det måste ju bli av så snart som möjligt, för det blir ju bara kallare och kallare nu när solen går ner. men vi får se, om det itne är något bestämt innan 21.00 så blir det innekväll för min del, för mig spelar det ingen roll. mend et hade verkligen varit roligt om det hade blivit av.

idag har jag fått med mig fyra plagg från gina tricot. jeansen va på rea, så de fanns inte på bild. ni får bild senare ikväll.





uppdate: det blir grillning, fast i mörkret. ska alldeles strax springa bort till ica och köpa korvbröd och en engångsgrill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0