ett gott skratt förlänger livet

sitter här och råkade komma in på en sida där det fanns massa vimmelbilder från några klubbar runt om i landet. då jag först fick synd på den första bilden och på den ser man att det är både B & hans killkompis S. bilderna är tagna 4/4 då B& hans polare va ute för att fira G som fyllde 18 år, grattis i efterskott hörru. fick mig även en liten skrattattack när jag hittar pojken dansande i mitten av den andra bilden, ser ni ?  

här ska ni få se de bilder jag hittade på min partynisse

 



lycka till med att hitta honom, höhöhöh

nu blir det massa mer matteplugg tills jag måste begé mig ner till H sjöstad.

Kommentarer
Postat av: julia

Är det han med den där typ blå/gröna skjortan ? :)

2009-05-12 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0