extreme-hair-makeover

nu har man lugg efter en heldag hos Sarah då manda färgade sitt år och så, då jag passade på och fixa till min look och klippte lugg. jag är så sjukt nöjd, och strax ska vi få se vad B säger, ska till honom om 20 min för att sova där, eller jag ska inte kalla det sova, utan vila de ynka timmarna som går, för vi ska nämnligen upp vid 05.30 jag kommer dö då han ska begé sig till kista med pendeln, yippie.






bättre bild får ni någon annan dag när manda är hemma, då jag kan leka lite fotomodell. kyssar 
och sen får ni också en liten bild på min guddotter som fyller 1 år den 27 april

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du vi åker pendel ? x) <3

2009-04-08 @ 16:52:26
Postat av: dea

ja du gjorde det på höstlovet ?! :p

2009-04-10 @ 16:13:38
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0