godmorgon

hemma efter en natt i älsklingens säng, hur mysigt som helst. för exakt 1 timme sen yrrade jag ur hans säng, raka vägen in i badrummet och fixa håret samt borsta tänderna för att sen ta tbanan hem, och nu sitter jag här. väntar in mamma och ska ta henne i handen sen för att gå upp och sova, resten av familjen ligger redan där och sover så gott, tror faktiskt jag hör papi snarka, hahah.

igår när jag kom till B så sprang jag raka vägen upp till I's rum ochh kramade på henne och sa gonatt, hur gullig som helst tog hon lite lätt på luggen och sa att det va jättefint.

efter hockeyn va slut på tvn va det dax för läggdax, somnade efter mycket om och men, hoppas B somnade tidigare, fan jag tycker synd om alla tre ur fam Helge som satt i bilen då jag vinkade till älski när de åkte förbi mig.

efter min lilla tupplur vet jag inte vad som kommer hända, även fast det kanske kommer bli en innedag då jag har massa och plugga, skjut mig... nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ä från balmain :)

2009-04-08 @ 13:46:33
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0