Happy Birthday

med alldeles nymålade naglar sitter jag och fingrar på tangentbordet och ibland mobilen. jag är ganska glad, då jag har gjort upp planer för valborg med älskling + alice.

ikväll ska jag somna tidigttidigt, jag är sjukt trött och sen är det allt möjligt som händer imorgon. först ska jag gå i skolan till 16.00 då vi har sista lektionen ute med Niklas, blir väl typ brännboll skulle jag tro. sen ska jag träffa charlene för lite catch up prat, och sen ska jag iväg till kulturama för att skaka rumpan lite, yiha! det är dessutom dansuppvisning 10 maj, läskigt.

  
Mina som fyller år idag, världens busigaste tjej. jag är extremt stolt dom är gudmor till denna tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0