hej, igen!

det gick inge bra, höll mig i två dagar.. eller hur länge det nu va.

har inge röst kvar, så vi får väl hoppa över engelskatalet jag ska argumentera om, hah. men senare drar jag mig till tandläkaren vid 13.00 och sen bär det av till stan till Malin, Linda och förmodligen Mina. B kommer nog in efer ett tag också, då han har slutat skolan. om cirka 4 timmar har jag lov, och det har varit behövligt. även fast jag ska plugga f*ttmatte hela lovet så kommer det bli ett bra lov, finally. och för denna gång är inte B bortrest, som han va på förra, skönt.

nä men nu ska jag bosatta mig i soffan en liten stund innan jag springer iväg till skolan

och juuuuuste, igår fick jag en jättefin skinnjacka i cremévit, ååh jag älskar den. ni får se bild på den i helgen. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0