helgen i ord

nu äntligen har jag tid för ett litet inlägg. älsklingen har plockat fram solstolarna ute på altanen så där ska vi bänka oss den närmsta timmen.

har ju inte hunnit blogga sen i fredags natt så jag tänkte dra lita snabbt hur det va och vad jag har gjort.

fredagskväll: gick bort till torpet och umgicks med några gamla ansikten. gick sedan hem och fick sällskap bort till allé med robban, då vi gick åt olika håll. väntade in B för en mysnatt med honom.

lördag: vaknade upp brevid världens bästa och hoppade i kläderna för att springa bort till bussen, lämna av B där och sen gick jag bort till gymmet för att bli lite brunare. mamma ringde oroligt och frågade om jag hade följt med bort till högdalen då jag hade varit borta i över 40 min. slängde mig i duschen direkt när jag kom hem, sprang ner och fixade mig + mitt hår. satte mig i bilen med boken och min ipod bort till jakobsberg där jag bosatte mig i mormors soffa tillsammans med pappa tittandes på film, från när jag & sis va små.

mamma körde mig till jakobsbergs pendelstation, hann precis med den och den åkte jag hela vägen bort till älvsö där B kom och hämtade mig. efter lite mys så blev det mat och efter maten blev det robinsson och därefter en film.

blev en sen och en oförglömlig natt med massor av kyssar.


nu efter vi har haft det mysigt ute så ska jag åka till älvsjö för att träffa mamma och pappa, samt lillasyster om jag har tur för att kolla på två  lägenheter i närheten av stationen, me like !

solen väntar, nu ska det mysas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0