ingen bloggning 2morrow

nu har jag dansat, pluggat och planerat morgondagen med älsklingen. blir verkligen inget bloggande imorgon, kommer komma hem sent imornkväll. först direkt efter skolan ska jag hämta Mina, sen åker jag in till stan för att hämta Estrid på dagis, efter det kommer nog B komma in samtidigt som Linda är klar, äter väl något litet innan jag åker med honom & kanske hans bror till stadion för att kolla på dif-bp, så då blir det mycket hejjande på pojkarna, haha eller jag skojja.. baby ;)

efter det ska jag och B gå på bio, denna gång fick jag bestämma eftersom jag så snällt följer med på matchen och det blev En shopaholics bekännelser som jag verkligen har velat se, så då imorgon ska jag sitta bänkad med godis, läsk och det obligatoriska popcorn. efter det blir det att åka till högdalen och sova där i älsklingens säng, som jag längtat. men nu ropar sängen.. som jag längat efter att få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0