jag kan inte vara ensam, är alldeles för social av mig

känns som jag är den mest ensamma flickan på jorden. ingen är hemma och ingen ringer elelr hör av sig heller, visst känner man sig älskad när pojken begraver sig nere i en äcklig stinkande håla för att spendera natten där tillsammans med sina skd. vänner, ja som ni kanske märker har jag varit ensam sen 17.50 och det är ändå extremt skönt med lite ensamtid. dock är det f'tthockey på kanal 5 så ingen greys blev det inte, snyft.

imorgon ska jag vara i farsta klockan 12.00 och ta en fika med Elin, Elin Ek är en tjej som jag gick på samma dagis som och lekte konstant med tills vi växte ifrån varandra vid 10 års ålder där omkring, lite synd tycker jag.. men nu när vi ska fika, så kanske vi hittar tillbaka till varandra och kan ta en gemensam fika med Anna, den tredje tjejen som vi totalt va på rödmyran under åren 1994 till 1999 då jag tog min familj i händerna och flydde ner till spanien (vi flydde absolut inte.. men vi bosatte oss i spanien i ett år)


Nu ska jag ta ut min Ben N' Jerry glass och äta upp hela som jag köpte, eller så sparar jag lite till älski som jag skulle gjort med den andra, som jag åt upp igår oooups va buuusigt . nåja nu ska jag faktiskt kolla klart på en film som jag bara har sett halva av, vilken klant jag är






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0