kläd-ångest

precis fixar skavsårsplåster åt mina små tår som jag har fått skavsår på, yippie nu när jag ska gå hela kvällen men det är inte det enda, vi ska ju spela fotbollsmatch och jag vet inte om jag kan vara med.. ska kolla med Petter om det är okej, det lät som vi var ganska många igår när de satt och pratade om det och försökte fixa så att det blev bra med laget.

valborgsplanerna är tillbaka ändrade, igår blev det massa knasigheter och missförstånd. så idag direkt när jag har slutat.. så springer jag hem, hämtar alla mina grejer tills ikväll och åker till älsking för att göra mig iordnng där tror jag. men frågan är bara, vad ska man ha på sig ? en party outfit om vi sedan hitar en fest ? eller ska man vara varmtklädd eller kanske bara ha någon fin top, ja vi ska ju på en spelning först, innan vi drar ut.

 nu väntar frukosten, är så himla hungrig. ha en trevlig Valborg, och ni som ska till Kungen, krama på honom från mig!

A<3S

Kommentarer
Postat av: Natta

tack för stödet! :)

2009-04-30 @ 10:56:10
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0