hellogoodbye - here in your arms

gick upp för 1 timme och en kvart sen och är sjukt glad för att det är fint väder, sen att jag ska få träffa kusiiinerna och sen för att det verkligen blir en helkväll med mitt hjärta.

det skulle ju inte bli någon bloggning sa jag ju, right ? men det blev det iaf, för jag har lite tid över, sitter här och äter lite gurka, nyttig jag känner mig..

datorn går extremt snabbt, Mats fixade den igår, och jag tror faktiskt att han inte är klar än. fick egentligen inte röra datorn då pappa kanske trodde att jag förstör något, typiskt honom ! ne men du väntar skolan, ska vara duktig och komma i tid, så jag går här ifrån senast 08.45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0