liiiista

6 SAKER JAG SKA GÖRA INNAN JAG FYLLER 18                                          

- tatuera in ett personnummer
- två ½ år med baby
-
flyttat bort från skarpnäck

- varit på en paradis ö

- åkt till New York
- tjäna massa egna pengar

6 SAKER JAG VERKLIGEN INTE KLARAR AV

- orättvisor
- pappa gråtandes
- dålig uppfostran
- snö/slask
- tjejer som inte kan vara vettiga
- falskhet, stå för din åsikt

6 SAKER JAG ALDRIG SKULLE KUNNA LEVA UTAN

- Musik
- Familj/vänner
- ben n' jerrys
- min älskling
- Mobilen
- Pengar

6 SAKER JAG HAR GJORT

- varit olyckligt kär
- varit ett problembarn som liten
- klassats som dålig filmtittare
- färgat håret kolsvart
- varit duktig på aikido
- alltid varit nakenfisen

6 SAKER JAG ALDRIG GJORT

- blivit busted
- varit uppe en hel natt
- Fallit för en svarthårig kille
- varit så full att jag har deckat
- Prövat droger
- sagt saker jag inte står för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0