liiista

Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i
och svara sedan ärligt på frågorna nedan.


Är han svensk? yes!
Är han i din ålder? no, 2 år äldre
Är han lång eller kort? lång, eller längre än mig iaf
Är han omogen eller mogen? mogen är han helt klart !
Är han snygg, fin eller vacker? han är allt han kan vara, särskillt bäst
Är han oskuld? ohnej
Är han okysst? jag har ju kysst honom i 7 månader ?
Är han snäll? snällare människa får man leta efter
Är han lätt att prata med om allting? jag kan absolut prata om allt med honom
Är han lätt att skratta med? det är han som får mina läppar att le
Brukar han skämta om att ni ska in på toan och ha sex? OM han brukar, haha !
Är han populär i skolan? hur poppis är de som går naturlinjer ? men vet om stalkerN
Är han mobbad? han har ju mig, klart han inte är mobbad ;)
Är han blyg? beror på vilket sällskap
Är han framåt? ja, eller hurså ? :s
Brukar han säga till dig att han gillar/älskar dig? så fort han får chansen hoppas jag !
Har han någongång gjort dig ledsen? nja, klart han har. men det är inga stora saker
Har han någongång gjort dig glad? oj, ja såfort han smsar blir jag glad !
Om du är ledsen, kan du prata med han då? ja det är honom jag ringer först.
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? det tror jag absolut, glädje sprids ju alltid
Brukar du eller han betala saker? han leker argaleken såfort jag tar upp mitt kort
Brukar du skrika och ofta vara arg på han? om han gör något dumt, men det är inte ofta
Brukar du krama han mer än 10 ggr på en kväll? men såklart, räknas hela natten som 1 ?
Tycker han att du är jobbig ibland? det har han aldrig sagt, men säkert
Tycker han att du är rolig och snäll? ja, efter snart 7 månader borde han tycka det!
Har han sovit hos dig någon gång? men haha, klart han har!
Har ni kollar på film ihop? yes, men jag somnar alltid och då blir han suris
Har ni vart på semester ihop? inte än, till sommarn så kanske :)?
Brukar du tänka på han? oj, han finns alltid i mina tankar
Brukar du sakna han? klart jag gör, utan honom vet jag inte vad jag gör
Brukar du fälla tårar för han? jag gråter ibland av lycka ibland då jag är så tacksam
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? det är upp till honom
Och sen den sista fråga, vad heter han? Sebastian Helge

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud

2009-04-09 @ 18:40:34
Postat av: Påskharen

Naaaaaaaw :$ va gullllligt (a)

2009-04-10 @ 19:05:25
URL: http://hotguys4fun.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0