listaaaa

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag var sjuk
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - precis färdigduschad
3. Vad gjorde du för 30min sen? - pratade med J.
4. Vad hände dig 1995? - vi åkte till spanien för första gången
5. Vem fick dig att skratta senast? - B
6. Vilken färg är din tandborste ? - vit och röööd
7. Vad köpte du sist? - en ramlösa igår
8. Vilken färg har du på din tröja? - benvit
9. Var förvarar du dina pengar? - i en liten "kuvertväska"
10. Hur var vädret igår? - sol och fint !
11. Vad ser du framemot? att få sluta nian
12. Snarkar du? - nej, och jag har aldrig gjort
13. Vad är 15? - världens bästa datum <3
14. Vilken skostorlek har du? - 37
15. Vill du klippa dig? - ne har precis gjort det.
16. Är du över 25? - ohnej, 9 år yngre
17. Pratar du mycket? - om jag gör.. för mycket
18. Kollar du på O.C? - jag gjorde förut
19. Har ditt namn ett "x" i det? - nope
20. Känner du ngn som heter Steve? - lite halvt.
21. Hittar du på egna ord? ibland höhö
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - haha jo, jag är nog ganska svartsjuk..
23. Vad har du för mobil? - Sony E cybershot

24. Vem ringde dig senast? Jack
25. Biter du på naglarna? - nä, klipper dem
26. Har du lockigt hår? - nope, lite halvrakt.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen aning
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - vadå ?
29. Hur många gånger har du svurit idag? - inte alls många
30. Vilket ord säger du ofta? - fitta
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - tror inte det, är en liten sjukling
32. Vad åt du senast? - rostat bröd med smör och gurka på, mums!
33. Vad borde du göra nu? - klä på mig så jag kan gå ner och öppna åt baby
34. Har du något smeknamn? - kärt barn har många namn. men oftast blir det Dea
35. Sover du mycket? hade behövt sova mer..

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - SATC
37. När var du sist ute? -  tolvtiden, gick hem från skolan
38. Har du gråtit idag? - inte idag inte.
39. Är du en glad person? - ohja, om inte min pms fuckar sig.
40. Har du roligt nu? nja :p
41. Vad äter du helst? allt som är gott
42. Vem var du med sist? - är med sis just nu
43. Vem kramade du sist? mami
44. Nämn den bästa personen - han heter Sebastian.
45. Tycker du om någon just nu? - kärleksvis ? B såklart
46. Vill du flytta? - ja tack, gärna för mig!
47. Hur ofta borstar du tänderna? - alltid två gånger om dagen
48. Är du egoist? - det kan man inte säga, jag tänker bara på andra
49. Gillar du att bada? - ja det gör jag :)
50. Skrattar du åt allt? -  nja, även fast jag har världen sämsta humor
51. Vem får dig alltid att skratta? - de flesta faktiskt.
52. Gråter du när du tittar på filmer? - ja det brukar jag.
53. När grät du senast? - kommer inte ihåg, eller typ i söndags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0