mätt som en plätt

kom precis hem från gmormor där det serverades fläskkottletter, potatis, brunsås och lingonsylt.. mums !

jag klädde på mig fort som ögat och hann med tbanan som gick 14.57, hann inte mer än gå bort till jerns fören Raul svarade på vad han gjorde och bestämde sig för att komma och möta mig. jag sprang in på belle och fick byta mina för små skor, fick hem ett par mörkmörkmörk gröna skor, de ser nästan svarta ut.. sjukt snygga ! efter jag hade fått byta mina försmå skor så mötte jag upp storebror för att köpa med oss lite att äta för att sen sätta oss i kungsan med alla andra.pratade både länge och väl innan jag slog in pling till mami för att kolla hur det låg till, hon sa åt mig att åka till skogskyrkogården för att ko´lla på minneslunden där gmorfar nog ska ligga. så jag och Raul sprang bort till centralen för att ta tbanan mot farsta, han hem till Tallkrogen och jag till skogskyrkogården. hoppade av där och väntade in mamma, pappa och gmormor, samt farmor och Mats.

hade kommit hem och försökt ladda in bilder sen igår då jag åkte till hornstull och umgicks med B och hans kompisar, urmysigt.

nä nu blir det att vara social med pappsen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0