Monday

har precis ätit upp min skål yoghurt, så nu kan jag iaf vara mätt en liten stund. får hoppas på god mat i skolan idag!

idag är det måndag och första dagen på V 18 och det blir bara varmare å varmare, me like.

veckan kommer se ut såhär, iaf än så länge!
Måndag - skola till 16.00 , gyma & sen plugga
Tisdag - skola till 16.00 , dans & sen hem och soova
Onsdag - skola till 15.00 ledig tid på eftermiddagen/kvällen.
Torsdag - friluftsdag, grilla, spela fotboll & fixa aktiviteter för de yngre. (valborg)
Kvällen kommer nog spenderas med sockerdricka och vänner.
Fredag - 1 maj, ledig och ska umgås med baby. förmodligen ska vi ut till Vallentuna.

helgen kommer nog rinna iväg medan jag & min älskling umgås massa, det behöver vi..


Kommentarer
Postat av: Basse

Nästan rätt (a) är dock vallentuna vi ska till ;) <3<3<3<3

2009-04-27 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0