påskhelgen

äntligen hemma efter en helmysig helg.

fregags:
en tripp till örby för att träffa lite kända ansikten, mötte även tjejer som jag kramade på och bad om ursäkt över ett par grejer, skönt att få det gjort. efter det blev det en promenad till donken för lite nattamat och sen tog jag med med B & A bort mot högdalen för att gå och lägga mig i älsklingens säng, finally.

upp ganska tidigt, snabb duscha samt äta en macka för att sen sätta sig inklämd i fam Helge's bil och begé sig ut på landet. härligt väder så vi satte oss direkt i solen en stund men fick gosa, leka och umgås med B's underbara, söta lillasyster Isabella, eller liten som jag kallar henne ibland. kvällen spenderades lite i soffan och framför robinsson respektive vid köksbordet där det sattes igång med pokerspelande, hamnade alltid sist, men det bjuder jag på.

Hela förmiddagen/eftermiddagen spenderades i solen för att sen byta om en snabbis och äta massa god mat, proppmätt blev man för att ta det lugnt i en halvtimme eller så, sen sätta sig i bilen och åka hemmåt. kom hem för ca. 40minuter sen, fick skjuts hem så för mig blev det riktigt lyx. tack för en trevlig påskhelg, ni betyder massor fam H/S

kom även hem till ett hus fullt med tjejer, eller ja 4 tjejer satt i soffan medan manda stod och plattade håret, alla berömde min nya frisyr, tacktack för de "komplimangerna".

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du va med baby :) <3

2009-04-12 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0