segdag faktiskt

jag blev så sjukt glad när jag läste om att det finns ett premiärdatum för när SATC II kommer ut på bio, fyfan vad jag kommer sitta på världens bästa plats!

bland allt bra om att jag har världens bästa pojkvän till att min mamma är underbarast i världen så finns det alltid svarta hål som jag lyckas fastna i istället för att bara ta ett stort hopp över för att sen gå vidare. tyvärr kan jag inte det om denna grej, men jag försöker så gott jag kan.

dagen har bestått av attt jag åkte in till stan vid tio i tre för att dela ut mina CVn lite här och var för att sen möta upp Klara & Moa för en fika, möttes på café muggen i götgatsbacken och satt där och kacklade tills min mage skrek efter mat och alla skulle börja dra sig hemmåt. jag hann knappt komma hem och börja äta fören jag fick slänga i mig maten och springa ner till gatan och hoppa in i svart taxin som ägs av min private driver's morbror C. C va så snäll och lånade ut bilen till B för att jag skulle få slippa åka 172an, så snällt. väl där myste vi lite medan vil kollade på wipe out då jag också masserade min stackars baby.. drog sedan bort till örby och träffade några kända ansikten, trevlans. fast hade velat haft sängsällskap av min älskipälskiii just nu, men han ska upp så sjukt tidigt så jag skulle dött när hans väckarklocka pep till.

imorgon måste jag verkligen träffa Alice, då hon glömde sin plånbok här i min säng imorse, sen har jag inga planer. eller det beror på vad det är för väder, om det är soligt sitter jag nog på någon uteservering och myser med min bok eller dator och om det är regnigt så stannar jag nog hemma. kanske ska föreslå att jag ska hämta kusinvitamin på dagis, who know.. det återstår att se. nu ska jag sova, puss på pannan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0