sjukling, igen..



på dansen så gick det minst förbi typ 20 personer och dörren va dessutom öppen, folk stod och glodde när vi satte dansen om och om igen. har aldrig tagit ut stegen så mycket som denna gång då det alltid var 5 personer som stod i dörren och kollade på, jag var inne i dansen helt så extrem mycket, äntligen! men tråkigt nog fick jag gå av dansgolvet och sätta mig då min öronvärk bara exploderade och jag grät mig hemmåt, öroninflammation igen, bra Dea..

somnade nästan direkt när jag hade klivit innan för dörren gråtandes och hört på en oj'ande lillasyster. efter ca 1 & ½ timme hade pappa fått med sig mamma hem och väckte mig med en skräll för att få ur mig vad som hade hänt med mitt kära öra. får ju annars inte tag på mamma om hon jobbar,  då jag inte kan ringa henne eftersom hon sitter några tiotal hissvåningar ner i underjorden.

imorgon blir det nog att gå upp tidigt för springa över till vårdcentralen & att hämta ut ett recept på öroninflammation'smedicin, för andra gången på 2 månader, yippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0