söndagen den 26 april

ja jag mår sådär. åkte till stan igår för att möta upp B och hans killkompisar + Sassa, hade kul med mycket skratt. täntke ladda upp filmklipp/bilder också, så ni ska få se lite av gårdagen.

fredagen blev det att åka direkt från skolan kl. 12.00 för att möta storis och camilla och ta en vända i sergelgången, gallerian och inne på belle. kom hem med ett par för små pumps som jag tänkte kanske åka och kolla ifall det kanske gick och byta?! tror inte det, men en vända på stan sitter aldrig fel. sen ikväll blir det plugg tror jag. har några arbeten på nacken som jag ska försöka få in såfort som möjligt jag är kass på deadlines.

men ska göra mig i ordning och dra mig inåt mot stan, blir kanske en sväng förbi ynglingagatan för att säga farväl till fam Backteman som drar till Cypern 2morrow.

men nu ska jag ta mig tid och ficxa in bilderna innan jag drar mig till stan. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0