tiiisdag

har precis tvättat bort sminket och sitter och fixar in låtar på min kärasta !

hann inte skriva imorse då jag försov mig riktigt rejält, jag kom i tid.. men jag vaknade senare än planerat dessutom så när jag vaknade så hade jag fått världens gulligaste sms från baby, i love him!

dagen sprang förbi, manda va hemma och va sjuk så skoldagen spenderades med sif & sofie. efter skolan så sprang jag hem, duschade, bytte om och sprang ner till busshållsplatsen för att ta mig bort till farsta strand och möta upp Lini där. åkte till gullmars med henne och planerade kvällen, hon åkte sen till skarpnäck och jag ner till sjöstad för att dansadansa. planerna blev ändra, charlene somnade så jag fick skyndaskynda mig då två sötnosar redan satt på lisebergs bp och väntade på mig samt kollade på örbys p91or som skulle spela match mot Boo. jag kom dit, såg min älskling och fick massa fjärilar i hela kroppen. umgicks som tuuusan med Camilla & Dea, blev lite catch up talk med de söta tjejorna medan matchen gick, helt plötsligt blev det mörkt och matchen avbröts. men resultatet blev 2-4, boo vann.

hoppade in bakom chricke i B's bil för att skjutsa C till juliaborg där jag bytte plats med chricke för att sen prata massa med älsklingen. han skjutsade hem mig och jag trodde verkligen han skulle vara suris, men han va tydligen glad, för att jag kom dit, hihi !

imorgon blir det skola 09.00 till 15.00 då vi hoppas att B iaf ska vara i skarpnäck då jag bara ska byta om för att ta tbanan in till the old city för att köpa glass på Ben n' Jerry-kiosken/cafét. eller jag har planerat det själv.. får se vad mitt hjärta säger om idén. kanske följer med A Frank på någon grej som sjöängs'ungarna har fixat, nåja det återstår att se.

många pussar från eran Dea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0