tjugotre:fyrtiotre

nu har jag precis kommit upp efter att ha gråtit en än gång, fast nu satt jag i mammas knä, åh jag älskar att kunna krypa upp i hennes famn som jag gjorde när jag var yngre och liiiiten busunge.  jag mår inge bra, fan jag orkar inte med..

hann prata med älsklingen också, innan mamsen kom hem. jag skulle inte klara en dag utan honom faktiskt, han är mitt absoluta allt.

nu ska jag göra sällskap med mina täcken som ligger bäddade och klara för att lilla dea kan krypa in under de två duntäckerna.

imorgon blir det skola för hela slanten, med efter det så blr det förmodligen att jag möter upp B vid busshållsplatsen och promenerar hem med honom hand i hand, sådär mysigt mysigt. vill ha nattsällskap, komsi komsi darling , efter lite myspys så får älsklingen åka mot farsta och träna lite medan jag sticker in till the city och köpa present till lillasyster (som inte är så liten längre). för att sen åka till farsta och gå bort till farsta ip där pojkvännen tränar hockey 2morrow, åker hem med honom hit till skarpnäck och förbereder sis för hennes 15 årsdag då både hennes pojke & min pojke sover över här onsdagen den 22 april till torsdagen 23 april då även my sister fyller knullmyndig



jag och sis på ö'n ponza, italien augusti 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0