upp och ner-dag

från att vakna på världens bästa sida, till att först bli orolig och sen tre timmar senare gråta så att det inte finns något smink från morgonen kvar. ja min dag har varit både negativ och positiv, just nu har jag ingen lust att berätta vad som har hänt, de närmsta vet om det och de är dom som behöver veta varför vi i familjen är ledsna under en ganska lång- eller kortperiod. för vi vet inte när, hur och varför det ska sluta. usch jag gråter just nu också, fan jag hatar det här...

tröstade mig med att följa med till stan för att kolla på presenter till sis som fyller hela 15 ÅR på torsdag, lilla Manda lixom. vi mötte upp farmor som satt med småkusinerna och åt glass i gallerian, jag pussade på mitt söta gudbarn som precis hade vaknat och kramade även massor på Estrid. Linda kom lite senare från hennes jobb och då begav vi oss mot sturegallerian.

efter lite köpstop och runt-springade i massa affärer så hamnade vi på Vapiano Stureplan. jag tog en pasta pormodoro e mozzarela, mums ! vinkade av flickorna från fam Backteman, efter det så tog jag farmor & mandisen varsin hand och sprang ner till tbanestationen östermalstorg.

nu blir det plugg som ska vara inne på fredag, men eftersom jag inte hinner imorgon, då jag ska umgås med pojken och har halvdag på torsdag så kommer jag inte orka göra det efter både pilates'en och dansaerobics'en. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0