valborg + kungens födelsedag 2morrow

helt förstörd efter allt som hänt, först ett sorgligt GA-avsnitt och sen drama mellan mig och en person.

morgondagen som var planerad tidigare idag, är ändrade, allt är ändrat. om det inte blir ändring på det väldigt snart. tror annars att valborg kommer spenderas med linii och massa roliga ansikten, det brukar bli roligt i hennes krets.

ska till skolan så jag är där till 09.00 och höja mig i de olika SO-ämnena, eller försöka iaf. för att sen förbereda mitt och sif's uppdrag till dagen för att sen fokusera och tagga till, då matchen mot lärararna ska vara.

annars så har jag pratat sommarjobb med farmor och ska prata med världens bästa Linda om att vara nanny till småungarna i sommar, buskul alltså ! eller vad säger ni ? både få lite småpengar och sen få massa tid med kusinerna och även gudbarnet, mysigt värre !!

men ska förbereda mig för sängen alldeles strax, puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0