tröttmössa

nu är jag äntligen hemkommen och är trött i hela kroppen, framförallt mina fötter, kill me! men det va otroligt kul, tjejen som jag jobbade ihop, visste tydligen också vem  B var, då han gick 2 dagar på södra latin och hon går där nu, läskigt alltså. men ändå sjukt kul att världen är så liten. men jobbet gick utmärkt.

det blev 3-1 till bajjen i hif-dif matchen som avgjordes för ca en timme sen, och har nog en lite ledsen/sur B, han svarar inte på mina gulliga smsa, då jag har finurlat ut att jag tror att han kör bil hem, eller jag vet inte.

jag är supermegatrött och ska alldeles strax hoppa in i badrummet för att ta bort sminket samt borsta mina söta tänder och för att sen krypa ner i min tomma 1.20-säng. vill ha sängsällskap... men får inte 2day.

matteprovet gick galant också, får se om det kanske blir ett lite högre betyg, hoppashoppas. mycket kärlek från dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0