ooh, baby i love your way

ojojoj, hämde så mycket olika saker igår. grät mina kinder dyblöta och gick ute i mörkret ett tag själv, fan.. jag mår inge bra, det är något som är fel på mina tabletter. baby kom hit direkt efter han hade kollat klart på biofilmen män som hatar kvinnor, jag förstörde den... såklart, i'm sorry min älskling, du vet varför jag är såhär, jag mår fan ingen bra... saknar M&P grät i din famn, spenderade natten brevid honom jag tänker leva resten av mitt liv. jag klarar inte mer, jag kommer inte orka gå klart grundskolan, jag gör inte som jag borde. jag borde gräva ner mig bland matteböcker, engelskaböcker och en j'ävla uppsats om någon uppfinning. mamma kommer inte bli glad, jag är lat. jag vill inte, vill börja om på nytt, nununu.. inte om 5 månader, hjälp miiiiiiiiiiiiiiiiiig!

natten blev fuckad, gick och la mig kvart i 3.. duktigt dea


resten av dagen ska spenderas hand i hand med min kära mattebok, jag tänker inte släppa den, har viktigtviktigtviktigt prov på torsdag.

dessutom så kommer veckan se ur såhär.
14/4 tisdag - skola till 16.00, hem och plugga för att sen gå och dansa
15/4 onsdag - skola till 15.00 träffa älsklingen å fira 7 månadersdagen
16/4 torsdag - skola till 15.00 träffa någon kanske ? fast vid 18.10 så blir det pilates
17/4 fredag - skola till 13.40 för att sen få se hur vi lägger upp helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0