in thaa school

sitter just nu i skolan och har rast, lyssnar på beyonce - halo samtidigt som killarna sitter och klinkar lite på gitarrerna, sådär som pappa klinkar på nätterna, alltså det jag somnar till. musikaliska klasskamrater jag har, mysigt värre. 

efter denna lunchrast blir det ännu en lektion med Dharana, då står det svenska på schemat och då ska vi skriva klart en diskussions-artikel som ska lämnas in nästa vecka någon gång, otroligt skönt att hon säger till innan så man kan föbereda sig för att hinna klart och samtidigt kanske ha lite fritid också. helgen börjar närma sig, och jag är så otroligt taggad på utgång och det får väl kanske bli på fredag, för på lördag ska vi fira lillasyster. nu är det exakt 24 timmar kvar tills hon föddes för 15 år, gud va tiden går fort.

på måndag fyller ju även mitt älskade gudbarn år, så då ska jag dit och fira henne om inte nu fam Backteman drar utomlands, men eftersom det har kommit lite förhinder för oss i familjen/släkten så kanske de stannar hemma då.

nu ska jag springa in till klassrummet och börja lektionen, som jag precis har gjort. ja vi hörs sen, bloggar nog förmodligen sent ikväll eller sen i eftermiddag. ska även försöka få min älskling på bild när han pussar på mig, jag behöver en nyare ! Den senaste är lixom tagen i slutet av februari, gud vad hemsk jag känner mig, jag måste få honom på bild nununu.

måste kanske också plugga lite ikväll, om B går med på det. kanske till å med får hjälp av honom ? ja det återstå att se. puss på rumpaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0