13 juli, alice 16 ååår !

kollade faktiskt nyss igenom mina senaste blogginlägg och shit vad långa de är, haha särskillt det där som jag skrev den 11 aug, haha. borde kanske bli författare ? eller inte.

jag och amanda gick iaf på sommaren med göran (som jag verkligen rekommenderar, sjukt rolig) och sen åkte vi vidare till café 60 för en obligatorisk fika med tjejsnack. vi kom hem runt halv ett och somnade efter lite tittande på anna pihl.

morgonen, vaknar såklart av mitt alarm som startade vid tio över elva, ett måste-ta-piller-alarm, ganska viktigt. så det blev frukost ätande strax efter det. jag packade ihop mina saker och sprang bort till tbanan, hoppade på 165an när jag kom till liljeholmen. åkte hela vägen bort till farsta c för att köpa en blomma till min älskade Alice Janson som fyller 16 ÅR idag !! sprang sedan upp till rottnerosbacken för tårtkalas.

resten av eftermiddagen spenderades där, sprang sen ner till farsta (i regnet) och mötte upp min kära pojkvän - för att få bli bjuden på lite mat. pratade och bara njöt av tiden med honom, kollade även hur det skulle bli i helgen (hans & min 11 månaders dag (han är trött på att fira, hahahah) på lördag/ fira hans lillasyster). blev såklart hemskjutsad så han kunde åka och träna lite hockey. jag har hunnit skriva på lite papper som behövs ha med på onsdag då jag börjar gymn. (gaaaah !) jag har även hunnit se första avsnittet av prison break, och den är hittils bra.

men nu ska jag försöka få min älskade mami att övningsköra lite med mig, för bilen är fixad, finally ! kyssar

bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0