det är braa Bajen !

opsi, sent igen..

det blev en mysig och galen söndag. varmt som satan var det också, men allt ifrån skratt till kyssar. hann pussa på B innan han åkta hem från råsunda. juste.. jag & amanda var ju på derbyt idag, ja jag finner inga ord. det var extremt varmt, häftigt och otroligt att få uppleva den lagandan som det faktiskt existerar.

dessutom så bestämde jag och amanda oss för att träffas efter vi båda käkat middag, så vi satte oss på café 60 och jag hjälpte henne med den grejen jag är till för att hjälpa henne med, mer får ni inte veta.. men vid kvart i tolv hoppade vi på 4an mot gullmars, hon gick av vid hornstull och jag åkte hem till skarpnäck. men mer om (gårdagen) idag.

I need 2 sleep, efter en varm och solig dag.


världens finaste och jag, på Kos. the last day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0