en riktigt galen söndag

nu ska jag strax samla ihop mina grejer och börja röra mig mot min garderob. gud vad skönt att jag hade en slapp dag idag, det har varit skönt. jag somnade vid 15.45 och blev väckt av älsklingen som ringde vid 17.50

jag ska möta upp alice och sen får vi se vad vi hittar på, kanske åker till stammisstället som jag åker till varannan dag, nämligen café 60.

gårdagen bestod ju av sol&bad på flatenbadet knappt en timme, det var dax för mig att åka mot stan så jag hoppade på bussen och bytte kläder. sprang ner till tbanan och tog mig bort till fridhemsplan. mötte upp amanda, jocke och gustav och sen åkte vi vidare till solna. jag och amanda sprang in på donken för lite mellanmål och sen bar det av mot råsunda. vi gick in och satte oss, i steksol. fyfan.. det ska jag aldrig göra om. att sitta på östra när det skitvarmt och solen skiner är inget jag rekommenderar. nästa gång ska jag stå i nån av klackarna, om jag ska dit med amanda så blir det bajens, hah.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0