fridaynight

nu sitter jag hemma hos mon kära faster. gudbarnet har somnat och vi lägger pärlplattor samtidigt som vi äter popqorn, mums !!

men jag ska strax hoppa på bussen och möta upp dea & hanna för en fika på café 60, för tredje dagen denna vecka, stamkund ?

men som ni vet imorn så är det kalasfirande och sen på kvällen så ska jag spendera den med B, vi får se hur det blir på kvällen. om vi kollar på film med godis eller om vi kör på en parkpicknick eller hur det blir. ja..

sen på söndag är det derby, är sjukt taggad. kommer nog vara bajjare under den matchen då jag kommer ha en hoppandes Amanda brevid mig som kommer skrika hammarby, höh. tur att jag inte är gift än, för då hade min kar dödad mig, haha!

men förövrigt kommer nog helgen bestå av sol& bad också, me likeii !


dea och hanna typ 2007 ? då jag lärde känna dom, länge sen juuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0