Jag är lycklig

Idag har jag varit flickvän i 11 månader, och det är de lyckligaste 11 månaderna jag varit med om !
 
Att jag å B varit tsm i 11 månader ska självklart "firas" , eller alltså vi ska mysa och bara vara vi, koncentrera oss på varandra. Vi ska äta lite gott och det ska troligtvist äta kyckling å potatissallad, mumsigt va gott !

Igår blev det helt ändrade planer, eller middagen blev liite försenad men det ordnade sig. Jag å dea satte oss på café 60 och påbörjade allt snack. Fick höra att det blev ändrade planer för B å hans gäng också, så jag tog dea's hand och sprang ner till tbanan för att åka till gullmars och möta upp B, Amanda, david, Alex och chricke. Medan dea åkte mot högdalen så tog vi oss upp till 144an. Vi var påväg till Jonas. Väl hos Jonas så blev det drag haha, videos kommer upp på fb!!

Mami hämtade oss och körde hem oss, tack mams :) nu ropar B på miiig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0