jag trivs i storstan

nu kommer ett stress inlägg !

jag ska in till stan med Farmor och Maria snart. vi ska ta tbanan in inomr en halvtimme, och jag är inte klar..

inne i stan ska vi möta upp linda, estrid och Mina tror jag, I'm not sure.

ikväll blir det Måns på grönan. ska försöka få med mig storis också, ja hon åker ju till greece inatt, eller på lördag morgon typ. ska förmodligen få med mig henne till café 60 om jag inte vågar hoppa in på * (amandas idé).

men måste som sagt skynda mig, och idag kommer också Cassandra Eresjö hit ner. kanske ska springa ner till centralstationen och pussa lite på henne.

pussar


heela gänget förutom Alice som tar kortet.


lill<3mini, tack älskling !

Kommentarer
Postat av: Mela

Vilken fin blogg du har :)<333

2009-08-14 @ 19:01:28
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Alice

JAg älskar dig<3

2009-08-14 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0