kalasfirande

förberedelserna inför kalaset är i full gång, men nu sitter vi och väntar in alla. mormor har hunnit komma och B har åkt hem en snabbis och bytt kläder. då jag hämtade honom i skanstull och utanför club metro på götgatan igårkväll. det blev en mysig kväll med pussar från mina & estrid´, chailatte-fika med ett väldigt trevligt sällskap och sen få med mig hem en lite småfull älskling. att sova med honom är det bästa jag vet, märks det ?

jag är väldigt taggad inför skolan förresten, vill bara börja fast ändå inte.. jag vill inte vara fast med några enstaka 1-veckorslov tills nästa juni, gaah. fast ändååååå, jag vill verkligen börja om från noll, äntligen.

imorgon är det derby med Amanda, det ska också bli kul !

men nu får ha det så mysigt denna varma sommmarlördag, så hörs vi förmodligen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0