mot finland!

ni som  har mig på facebook vaknar väl upp poch ser att jag ska på dagskryssning med farmor, kusinerna Estrid & Mina, Linda & Manda. vi ska åka med viking line bara över dagen. det ska bli mysigt och en oförglömmlig-dag. för förra gången det bara var jag, manda & farmor var det jättekul.

så nu är det typ ett bra tag sen jag var uppe såhär tidigt och bloggade, och kommer nog blogga såhär tidigt var dag resten avm in gymnasietid då det kommer ta mig 40 min till skolan, ja alltså då är det dörr till dörr.

Ikväll blir det väl att fortsätta titta på prison break-boxen jag fick låna utav Amanda, och sen är det bara att hoppa i säng, fort som ögat. för imogon klockan 10.00 ska jag vara i St: Eriksgymnasie Aula.

ni får ha en supertrevlig dag så hörs vi ikväll eller iaf imorgon! pussar

Kommentarer
Postat av: Sanna "NalleMaja" Sjölund

Hello sötnos. Passa på att ställa en fråga till mig i min blgog nu. Jag har nämligen frågestund och svarar på allt! Släng med din bloggadress också så länkar jag till din blogg sedan när jag svarar på fråga. Puss

2009-08-18 @ 16:46:54
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0