myslördag


dea& dea(jag), igår


Ja nu sitter jag hos B efter en mysig eftermiddag med massa firande. ikväll blir det nog film och mys, imorgon den 9onde så fyller världens bästa Isabella 10 år, och då ska vi upp ganska tidigt och gratta henne. får se om det blir så att jag åker med linda, estrid, mina& farmor och bada sen på förmiddagen.

för  eftermiddagen kommer bestå av att jag coh Amanda ska mötas och sen åka till råsunda för att kolla på DIF- HIF, det ska bli roligt.

resten av veckan vet jag ej hur den ser ut än så länge, men någon dag kanske jag, farmor, linda, estrid, mina och manda hoppa på någon kryssare och åker över dagen. nästa lördag ve jag i oförsig att det är min & B's 11 månaders dag och så är det NJR i kungsan, så det kanske ska hittas på något skoj ? vem vet..

det är ju bara denna vecka kvar och sen börjar alla skola igen, denna sommar har nog varit en av de bästa sommrarna i mitt korta liv, ja fått åka till kos med pojkvännens och hans kompisar + Amanda, åka till norge med familjen och sen spendera massa dagar med B och hans familj på yxlan, helt fantastiskt!

men nu ligger B i sängen och suckar för att jag tar sån tid. men ha så kul lördagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0