Sol & bad på långholmen

förlåååt för lite sämre uppdatering än vad ni har förväntat er. men jag ska bara slänga in ett inlägg innan jag måste hitta på något att äta för att itne hungra ihjäl mig på café 60 som tiden där ska spenderas med AF.

idag har jag varit med två blonda nissar, Amanda &Ella. vi låg på långholmen vid badet där och solade + badade. Ella bodde granne med stranden, så vi sprang upp dit och åt lite lunch, baguettter med skinka & ost, mums. efter det bestämde vi oss för att dra oss in till stan. but amanda behövde gå hem och byta om, så en sväng förbi henne hann vi också med innan vi gick heeeeeeela hornsgatan bort till slussen, för att hoppa på en tbana mot gullmars. vid gullmars tog de 4an tillbaka till skanstull och jag hoppade på bussen och åkte hemåt. nu är jag hemma och ska strax få i mig något att äta.


gullungarna jag spenderade dagen med !


ha en trevlig kväll mysgossar, det är trots allt bara 2 veckor kvar tills skolorna sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0