liiiista

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Japp
* En bästa vän: Klart
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nja
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja det har jag
* Några husdjur: pappa är allergisk
* Hamnat på polisstation: absolut inte

11 DAGENS:
* Klädsel: Jeans, linne & stickadkofta
* Hår: boll på huvet
* Låt: dancing in the dark - Bruce S
* Vill ha: Pussar !!
* Sjukaste: inget
* Saknad: B's läppar
* Köp: Gooodis
* Godis: persikor & nappar
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: ohnoo

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Elin
* Husdjur: fisk, guldfisk
* Semester: usa, florida. sep -93
* Jobb: prao - Gateau sturegallerian
* Köpta skiva: spice girls antar jag
* Piercing: öronen - 99, NavelP -08
* Konsert: lucaikonsert i globen

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: älsklingen
* Personen som du ringde: Manda
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Sebastian
* Bilfärd: mami hämtade mig i gubbängen
* Filmen du såg: sommaren med göran
* Gången du grät: tidigare idag..
* Måltiden: liiite yoghurt nyss

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: ohjaa
* Våga hoppa bungyjump: ja det skulle jag :)
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: japp
* Kalla dig själv lycklig: just nu är ajag världens lyckligaste
* Hellre ta bilden än vara med på den: ta bilden
* Kunna gråta över en kille: klart
* Kunna gråta över en tjej: yes
* Ljuga för någon: ja, men helst inte
* Kunna springa 50mil: aldrig i livet


8 VAD:
* Gör du just nu: sitter i vardagsrummet
* Ska du göra imorgon: träffa B en snabbis
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det kommer bli bra
* Har du med dig in på bion: världens bästa sällskap
* Är det för färg på dina byxor: har inga på mig
* Är det för väder hos dig just nu: natt
* Skulle du göra om du vann på lotto:  ge m&p en lyxresa


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: nej, är ganska oblyg
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: si
* Luvtröjor: nja, föredrar söta koftor
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: tatuering vill jag ha

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
* Sommar eller vinter: för'sommar
* Vilken ålder har varit bäst hittils: just nu
* Sova på sida, mage eller rygg: sida


världens sötaste gudbarn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0