lill&stor-kväll

efter en heldag på stan så står linda och hackar upp grönsaker medan jag sitter och kollar lite på datorn. vi ska äta kyckling & grönsaker med Maria och någon Ann, det ska bli mysigt. efter det ska jag slänga mig på 2an och åka ner till odenplan för att möta upp storis. det blev inget Måns, vi skrippade det. vi sätter oss hellre på café 60 och pratar och umgås massor !

det kommer inte bli som förra veckan då jag fick åka taxi tillbaka innanför tullarna för att hämta B, så jag åker hem i förväg. om inte han följer med sin lilla flickvän till skarpnäck tidigare. annars så hoppar jag i min säng och kollar på ett prison break avsnitt.

men vi hörs sen, inatt kanske. pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0