listor <3 lilldea

har inte skrivit en lista på länge, så här får ni en.

Namn: Andrea Linn Modesty Selin
Tilltalsnamn: Dea, lilldea & älskling
Födelsedag: 30 mars
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: mellanbond
Längd: 1 meter och 65 centimeter
Höger/Vänsterhänt: Höger ofc.
Värsta vana: älskart att shoppa....
Stjärntecken: Vädur
Sko stlk: 36/37
Är dina föräldrar skilda: klart de inte är
Dina skor just nu: ett par svarta med blommor på från indiska
Dina rädslor: olycklig kärlek, värsta jag vet.

Mål för det här året: att klara ettan som en dans
Mest använda fras på msn: är aldrig inne på msn längre
Det första du tänker på när du vaknar: vad är klockan ?
Dina bästa kännetecken: pratar högt & nyfiken
När går du och lägger dig: när jag är tröttis
Bästa minne: många finns det

Favoriter

Färg: rosa, svart och vit
Mat: SUSHII!
Djur: små hundar
Glass: strawberry cheesecake med B n' J
Godis: persikor
Sallad: gurka ?
Bokstav: A & B är mina absoluta favvosar!
Nummer: 10
Tuggummi: extra rosa
Helgdag: Lördag!
Årstid: Sommarn, eller typ försommarn. typ i maj ?
Tandkrämssmak: haha starkt är gott!
Radiostation: NRJ
Parfym: barbiiie

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: framgångsrik och lycklig
Hur vill du dö: hand i hand med B
Vem av dina vänner är mest lik dig: alicepalice !!
Vem är högljuddast: Deaaaa
Vem får dig mest att skratta: baby
Vem har du känt längst: lillasyrran
Vad är den bästa känslan i världen: att vara kär
Hur länge tror du att du kommer leva: oj, jag vill bli gammal ! hah
 
Har du någonsin
Varit kär: japp, är det just nu!!
Rymt hemifrån: nje, har försökt
Föreställt dig ditt ragg naken: det borde jag väl gjort efter 10 månader ?
Skolkat: klart jag inte har
Sovit utomhus: hah, tältat ?
Gråtit i skolan: ja tyvärr..
Spytt i skolan: nejnej!
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: massor
Sett en död människa: gmorfar.. när vi tog farväl till honom, r.i.p
Druckit alkohol: ja.. jag ska inte ljuga
Ätit sushi: klart jag har, favvorätten är det juuu
Varit på scen: det har jag med!
Snattat: nope
Varit full: japp
Retats: har man en lillasyster så har man..
Blivit nerslagen: varför skulle jag ha blivit nerslagen ?

Du??
Svär: alldeles för mycket
Sjunger bra: hahah, årets skämt
Tycker att du är attraktiv: JAAAA ! OFC :D
Kommer överens med dina föräldrar: de är mina bästavänner
Gillar åska: lite mysigt med rätt sällskap
Spelar något instrument: nää, men har spelat piano
Äger en iPod: två faktiskt, 1 nano och 1 touch
Går till kyrkan: Nej, inte dagligen
Dansar i regn: nja, har gjort :p

This or that:

Pepsi/Cola: cola light
McDonalds/burger king: donken
Choklad/vanilj: mensgodis <3
Jordgubbar/blåbär: gubbarna såklart
Kött/veg: i am a killer
Tv/film: tv, för filmer går oftast på tv.
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: chines
Kakor/paj: pajj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: kan inte välja, vill både höra och se

Kan du:
Gå ner i splitt: nej, men det är ett av mina mål innan jag går ut 3an
Skriva med båda händerna: bara på datorn
Vissla: klart !
Blåsa en bubbla: hah, tuggumiblubblor kan jag inte blåsa upp
Rulla din tunga i en cirkel: nje
Ha dina ögon i kors: ja, men får ont efter ett tag
Nudda näsan med tungan: nja
Dansa: hah, klart jag kan!
Äta vad du vill utan att oroa dig: japp

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Älsklingen
Msnade med: oj, ingen aning
Du kramade: Dea
Du skällde på: B..

Senast du:
Skrattade: alldeles nyss, åt B
Filmen du såg: vet ej xp
Tuggade tuggumi: för någon timme sen
Drog ett skämt: det var väl idag/igår
Sång du sjöng: nyss, sweet about me

Random:
Hur många kuddar sover du med: 7 stycken
Dricker du mjölk: nja, har blivit mer på sistone
Person du hatar mest: hatar ingen, eller jo "hitler"
Hur många signaler innan du svarar: oftast inte så många
Är du ett hälsofreak: jag älskar godiiis
Vad är det värsta vädret: höstregn, eller tö.
Lekte du med barbie som liten: barbie är obligatoriskt i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0