hos älskling

har sprungit runt på stan med en vän tills klockn sprang om mig och jag var tvungen att åka hemmåt för att hinna hem och äta innan jag behövde begé mig hit.

ja just nu sitter jag hos min älskling och njuter av hans varma famn, gaahh.. i love him! och att jag ska få sova med honom.

imorgon börjar jag 08.25 & B börjar 08.00 så för att tajma tiden så åker vi samma tbana så att han hinner till sin lektion, och jag till min. fantastiskt va ?

Han är just nu inne och duschar så jag passar på att undersöka fb och blogga, känner mig ganska duktig.

så här ska ni få en planering över the week :
Tisdag
- dans
- samhällskunskap + klassråd
- matte
- spanska,
slutar 14.45
väl hemma blir det städning, gym (tror jag?!) & läxläsning

onsdag
- svenska
- dans
- idrott
- engelska,
slutar 15.25
inget planerat än

Torsdag
- spanska
- dans
- svenska
- samhällskunskap
- livskunskap
slutar 14.45
blir en kvällsfika med AF

Fredag
- dansträning
- dans
- engelska
- matte
slutar 14.20
kräftskiva utan kräftor/bio med fam H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0