the weekend

har varit fullt upp denna helg. igårkväll kom B hit efter mycket om men. men såklart hittade vi på massa bus, tog bussen till norra sköndal för att ta en kvällpromenix till sköndal-donken och tjocka oss. mysigt med världens bästa sällskap gick jag hand i hand med pojken jag älskar. bussarna hade såklart slutat gå när vi bestämde oss för att dra oss hemmåt så jag & B gick genom husområdet och hela vägen hem. papi var påväg hem när vi precis hade trillat innanför dörren så det hann bara gå några minuter innan han kom hem med massa att berätta. tiden rann iväg och mami hann komma hem innan vi hann somna, och det var inte direkt meningen.

upp vid 11.00 för att slänga i oss lite frukost och sen hoppa in i bilen. vi kollade på en lägenhet i Nacka, åkte hem till skarpnäck (där papi hämtade något) innan vi åkte bort till örby för att kolla på en ledig tomt och lämna av B där. fick så snällt skjuts av mami & papi in till hornstull där Amanda satt och jobbade inne på Energiverket. och där spenderade jag iaf 1 ½ timme där med henne, underbart att få prata av sig och höra på allt som hänt runt henne.

vid 15.45 gick min tbana mot liljeholmen från hornstull, så jag pussade på Amanda vid tjugo i och sprang sedan ner till tbanan. tajmade 165an såklart, så jag var hos B inom 30 min. mötte en frusen älskling och sprang sedan tillbaka hem till honom. eftersom jag är klassad som världens sämsta filmtittare av min pojke, så föreslog han att han skulle sätta på en film och jag skulle sova en stund, självklart gick jag med på det och jag la mig rask i hans famn och somnade på direkten.

åt middag med familjen H och sen fick jag skjuts till högdalen då B & Alex W skulle på träning nere på lisebergs BP.

har i storts sätt inte gjort något sen jag kom hem vid 20.00






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0