7 augusti

ojdå, jag glömde visst berätta att jag följde med B &C till yxlan onsdag till torsdag, det blev lite intensivt så jag hann inte blogga.

men jag har ng någon bild sen de två dagarna och så har jag varit duktig och  laddat upp lite bilder och videos på facebook, så om du är intresserade av att se dom bilderna. så kika in på FB.

nu ska jag strax springa ner till tbanan och åka till västermalmsgallerian för att kolla lite. jag ska möta upp Amanda & Lovisa på st.eriksplan vid 16.00 så då ska jag springa över bron och bort till st.eriksplan.

men kyss på kinden, imorgon blir det kalas för både mamiii & gmormor. så vi får se hur uppdateringen blir. ikväll så kanske det blir mysig hemmakväll om inte storis har planer som jag kan följa med på, återstår att se !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0