uppdateringar

men herregud, det är ingen idé att jag lovar något till er. men okej, jag ska verkligen skärpa mig. första riktiga skolveckan har gått, och det ser positivt ut! jag är riktigt nöjd.

jag har säkert hunnit spendera massa pengar på fika, då jag fikat med mina nya små vänner och även en gammal vän igår, nämligen min älskade AF. blev massa prat samtidigt som vi drack en varsin obligatorisk chai på café 60. Storis ska faktiskt hoppa bungy jump idag, så håll en tumme vid 16.00 åt henne, så att hon överlever !

men annars har denna gångna veckan varit great. onsdag & torsdag-kväll spenderades med B för liiite mys. även igår så fick han en pusstund av mig, samt en ros, rosa ros. åkte hem med honom för att spendera lite tid där tills det var dax för mig att dra mig hemmåt för att förbereda mat till papi och mig. pussadce även på Isabella innan jag åkte från B igåreftermiddag. jag mötte upp dea vid juliaborg och så tog vi en promenix bort till högdalen. in till rådmansgatan och upp till 60.

när  vi hade fikat klart så begav vi oss till tbanan och vi båda hoppade på hagsätra tåget, gick av högdalen båda också. B kom och mötte oss, gick sällis med dea då hon skulle möta upp hennes tvillingbror. kramade på henne och önskade henne lycka till tills idag (bungy jump'en) innan jag och älsklingen sprang hela vägen hem till honom.

sov för länge enligt pojken min, men det gjorde nog inget. då vi hann mysa med frukost och trevligt sällskap.

kollade när bussen hem skulle gå och fick plötsligt väldigt bråttom, så pussade på älskling och sprang bort till högdalen's centrum för att ta 172an hem, men såklart var de väldigt försenad (är inte förvånad när det gäller den busslinjen) men jag är ju iag hemma nu. phjuu. ska sätta mig och kolla tv och bara njuta av helg denna kväll. om det inte kommer intressanta förslag på vad som händer ikväll, det gillar vi !

nu ska jag dricka upp mitt underbara, goda thé och kolla på tv. Puss !

Kommentarer
Postat av: Karin

fin blogg =)

2009-08-30 @ 10:25:18
URL: http://babiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0